ورزشی

پیاده روی در طبیعت برای عضلات بیشتر

چیز خاصی هست مخصوصا و اولیه رضایت بخش در بلند کردن وسایل سنگین از روی زمین و حمل آنها.

به معنای واقعی کلمه هر نژاد از لیگ مرد قوی جهان، شامل می شود مقداری تنوع در یک پیاده روی در مزرعه

کشاورزان پیاده روی می کنند

آموزش عملکردی

آموزش عملکردی بی معنا است با اضافه کردن یک توپ بوسو، ظاهری عجیب به یک ورزش با وزنه سنتی می دهد، اما نشان می دهد که چقدر خوب استروش تمدید به فعالیت مورد نظر

تمام آن چیزی که نیاز دارد قدرت انفجاری، ورزشکاری ، قدرت گرفتن ، حد قدرت کل و قدرت هسته، از ورزش پیاده روی کشاورز به دست می آید.

بنابراین، اساسا، پیاده روی مزرعه است نمادی از آموزش عملکردیبدون توجه به اهداف است.

قوی مردان_0

تمرین

پیاده روی مزرعه نشان دهنده راه رفتن است، در حالی که وزنه ها را در امتداد بدن خود نگه دارید. اس تسلط در تکنیک، هدف دیگر راه رفتن نیست، بلکه حرکت است در سریع ترین زمان ممکن.

در مسابقات برای انسان قوی و از مراکز آموزشی آنها استفاده می شود دستگاه های خاص برای پیاده روی در مزرعه آنها را می توان خریداری کرد نسبتا ارزان یا اگر دوستی دارید که جوشکار است، او به راحتی می تواند کار کرد چنین.

اگر چنین است شما ندارید هیچ چیز مثل آن مشکلی نیست. یک جفت دمبل یا هالتر باردار بردارید و آماده هستید.

انتخاب مکانی با به اندازه کافی آزادانه فضا، وسایل را قرار دهید به موازات یکدیگر روی زمین دستگیره ها باید باشد تقریبا عرض شانه از هم باز باشد تا بین آنها بایستید.

خم شوید و هر دسته را بگیرید و با وزنه هایی که در کناره های بدن قرار داشت، ایستاد. حرکت رو به جلو را با قدم های کوتاه و سریع. وقتی بار می شود راحت، می توانید شروع کنید شما سریعتر حرکت می کنید و برای طولانی کردن مراحل. اجرا کردن برای فاصله.

کشاورز-پیاده روی

عضلات کشیده شده

بسیاری از مردم طبقه بندی کردن پیاده روی مزرعه به عنوان تست گرفتن.

اگر چه گرفتن تا حد زیادی است عامل محدود کننده در یک ورزشکار با شکل متقارن و آموزش دیده، پیاده روی کشاورز در واقع کل بدن را می سازد.

ما تا به حال کسی را ندیده‌ایم که در مزرعه پیاده‌روی داشته باشد و مدل‌های بزرگ و زیبا نداشته باشد عضلات ذوزنقه ای.

علاوه بر این، ثبات وسط بدن، قدرت ساق پا و ساق پا، و همچنین کل زنجیره پشتی (پشت بدن) قرار می گیرند آزمون جدی در طول پیاده روی مزرعه

اعدام

اگر آرزو دارید هیپرتروفی که در قسمت بالایی پشت و ذوزنقه – استفاده کنید فیوزها. از آنجایی که گرفتن عامل محدود کننده است، چرا رشد ذوزنقه را محدود کنیم؟

یکی از موارد مورد علاقه ما استراتژی های رشد از عضله ذوزنقه است سریال فوق العاده شانه بالا انداختن با هالتر به اضافه راه رفتن کشاورز، با فتیله در هر دو تمرین و تا حد امکانبار بزرگ. این کار را انجام می دهد 3-4 سریال فوق العاده از 20 متر پیاده روی کشاورز و بلافاصله 12 شانه بالا انداختن

برای بیشتر ورزشکاری “کارکردی”.، فیوزها را رها کنید و از آنجایی که گریپ به شدت دچار چالش می شود، ساعدها به طور پیش فرض رشد می کنند.

برای نتیجه بهتر، اجرا کنید 3-4 مجموعه پیاده روی در مزرعه، نگه داشتن دیسک ها و آنها به هم فشار دهید نگه داشتن قسمت صاف

اگر قدرت در تمرکز است2-3 ست 10-20 متری با وزنه سنگین و استراحت کافی برای ریکاوری بین ست ها انجام دهید.

برای هیپرتروفی، انجام 3-4 ست از 30-60 متر (بین ست ها 90-180 ثانیه استراحت کنید) و از وزنه متوسط ​​استفاده کنید.

کشاورزان-راه رفتن_1

افکار نهایی

پیاده روی در مزرعه می تواند بخشی از تمرین باشد برای پاها یا پشت. اگر واقعاً می خواهید چیزی وحشی را امتحان کنید، یک روز کامل را کنار بگذارید برای تمرین مثل یک مرد قوی

پیاده روی مزرعه به شما کمک می کند تیراندازی کنید فیزیک و عملکرد در یک سطح کاملا جدید

کپی با ذکر منبع بلا مانع است : فراز اندیشه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا